Det här var ju inte alls kul..

Förbannade jävla csn! Jag hatar dom! Nu kan de räkna med att jag är på hugget, ska skicka iväg ett mail till dem senare och verkligen få dem att förstå. Men det kan man ju inte lita på, de där människorna är omänskliga. Som ett par jävla robotar... Well well..

Mhm, jag är kanonförkyld och jag hoppas verkligen att det hinner släppa tills på måndag. Annars släpar jag mig dit iaf. :)
Vaknade med kramp i vaden inatt. Det var bra längesen nu, och jag vill inte vara med om det igen. Det gör ju så förbannat ont! Jag måste börja skärpa mig med stretchningen, annars blir det ju så här :P Haha! Min moster sa, när jag fick det första gången, att det också kan bero på brist av.... ja, vad var det nu? :S

Hanna är hos sin mamma och firar sin mormor. Jag skulle också ha följt med egentligen om det inte vore för att jag är sjuk och för att ryggen fortfarande inte är bra.
Jag hoppas att Yvonne skickar med lite mat till mig :D Haha!

Nej, nu ska jag fortsätta med min "mat" :P Jag ska fuska idag och äta tortellini med god sås :D Hoppas bara att allergipillren vill verka idag så att jag inte får ont i magen och resten av kalaset på köpet. Men ibland är det värt att offra lite :)

Pz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback