:D

Hej hoj!
Nu är klockan jättemycket och jag måste snart sova. Vi har tvättid imorgon kl 07.00 :/ Fanns ingen annan heller :(
Uscha!
Det gick bra idag att jobba, ryggen var iofs ett problem, men jag gjorde så gott jag kunde iaf..
Imorgon börjar jag 10.00 och slutar 14.00, sedan ska jag hem, så ska väl jag och Hanna ta oss till Minna som fyller år imorgon. Efter det ska jag kika förbi mamma på jobbet innan jag ska till dansen :P
Jag har en del att göra, och jag har en känsla av att jag kommer att vara helt slutkörd imorgon kväll. Jag som verkligen behövde få sova imorgon till 8, men nej då, jag måste upp 06.30 :( Uäh! Jag känner verkligen inte för det!
Puh, vad jag är trött! Har ganska precis ätit mat också. Det blir ju så sent när jag jobbar kväll, men det är kul :)
Har haft en lärorik dag, tycker jag.

Nicke är så förbannat dryg på Akasha! Och jag blir vansinnig på kattfan, hon råmar som en jävla ko när hon löper, har aldrig varit med om någon som låter så jävla illa som henne! Man får inte ens sova :(

Om en vecka fyller jag år.. Jag kommer att få VÄRLDENS bästa födelsedagspresent av mig själv :) Tihi :D Men det är hemligt just nu.. Ni får veta sen :)

Imorgon ska Balder få somna in.. Älskade lilla vännen, det kommer att kännas så tomt utan dig :( Du har liksom alltid funnits där. Jag tror inte att jag förstår förrens jag faktiskt kommer till pappa i veckan och ser att du är borta. :( Men det är det bästa för dig, du har varit sjuk så länge och du är inte samma hund längre. Du känns så långt borta. Usch..
För er som inte vet, Balder är en hund som min pappa har, en Staffordshire bullterrier, eller staff som man säger i folkmun. Kanske den underbaraste hund jag träffat. Han är så där speciell som bara vissa blir, precis som våran Nicke.
Jag älskar dig Balder, men nu kommer du äntligen att få vila <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback