Ehum..



Ett år äldre. Fan, kan man typ inte sluta fylla år efter 20? :S
Iofs så blev jag lite taggad, "..you are always twentyone.." lalala, det känns kanon ju. Då blir jag ju aldrig äldre :D

Kris kris kris. Är så jävla less på vad allt med pengar innebär. Ta bort skiten och kör på byteshandel, då har man ju iaf lite som man kan byta bort... O.o

Allvarligt talat, vet inte alls vad jag ska skriva.

Idag blev Bonnie helt jävla galen på en hund. Ååh vad hon ville hälsa. Jag kom på nu, det här är nog kanske första gången som jag skriver om henne.  :S
Jag får se till att lägga in lite bilder på min bäbis :)


Tjing pling



Hittade lite bilder på mobilen ;)


Bonnie gosar med Pricken :)

Gosigos :)




Bonnie gosar med Akasha :P (eller blir det Akasha som gosar med Bonnie? :S)






Akasha är såå jäkla het ;P




Sötaste Nicke (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback