Another day..

..floats by.

Dansträning ikväll igen :)
Dansuppvisning imorgon.

Sitter hemma hos mamma igen, Jalle har kommit hit idag.

Jag vet att mitt inlägg igår var deprimerande, men jag kände att jag  verkligen behövde få lufta mina tankar.
Tack Jenny för att du skrev idag, men tyvärr så har jag ju inga pengar på mobilen så jag kunde inte svara :(
Mitt fel, förlåt.

Jag har haft sådana hemska och jobbiga drömmar inatt, vaknade inte alls utvilad. Lagom skoj..

Jag orkar faktiskt inte skriva mer, känner  att det bara kommer att bli en massa skit idag annars också, och det orkar vi inte med, eller hur?

Jag älskar mamma, Hanna och vänner! <3 Tack för att ni finns och att ni står ut med mig, det är  guld värt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till vännen! :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback