Panik, ångest och onda tankar

Varför? Det vet inte ens jag om jag ska vara ärlig.

Nu sitter jag hemma, jag struntade i praktiken idag. Jag behöver plugga. Jag ligger så enormt mycket efter, eftersom mina pengar vägrade komma först en månad senare. Men dubbel betalning har ma väl aldrig tackat nej till? (:

Mami kom hem idag också. Jag vaknade rätt nyligen. Var uppe halv 7, lade mig igen kvart i 8 och somnade runt halv 9. Sov nästan ingenting i natt så..

Nu är jag inne på dag 8 gällande mitt rökslut. Inte en enda cigg sedan förra söndagen, jag är faktiskt rätt duktig :) Eller vad säger ni? :D

Hade sällskap heeelaa helgen av fröst Jenny, sedan Nattis. :) Kommer kännas tomt nu, fast att mamma är hemma. Kändes som en inneboende ju ;/

Ikväll, 18.15, ska jag vara hos käkkirurgen. ÄNTLIGEN! Då ska de gräva och kolla, sedan besluta. Jag orkar inte med smärtan längre, jävlar vad ont det gör vissa dagar :( Men nu får vi se hur lång tid det tar innan det kommer till skott. Men jag får inte gå på Body Combar ikväll :( Fan att jag skulle få kvällstid! Aja.. Bättre det än ingen alls.

På torsdag ska jag bli skuren i, ska bli skönt att slippa den där också. Hoppas att de tar båda. :P Fast de andra är så mini, men den blöder ju den också. Jävla skit födelsemärken.

Nu ska jag äta "frukost" för andra gången idag.

Sk?ggUlla <3


Älskade Skägg-Ulla är alltid lika söt :)

S?tfisen :)

Lillfisen tror att hon äger fjärrkontrollen, precis som allt annat :P Damp-katt :)

Vad tjusiga vi ?r ^^ Haha


Söta vi är va? Haha, dragen som fan men lyckligtvis så syns det inte så mycket, eller? ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback