Bajs-Öster

Det kom jag på i förrgår. Det ligger hundskit ÖVERALLT på Öster :S Det är fan äckligt att gå där ;/
Igår var jag på praktiken, hade värsta hålet innan jag skulle till Brynäs 10.30 så jag tog mig till Korpen för att gå lite på bandet. HEJ BENHINNEINFLAMMATION! Men det går över.

Idag är jag hemma. Har sovit jättedåligt denna vecka så idag sa min kropp ifrån att gå upp. Hon (på Varva) var jättetrevlig mot mig tills jag sa att jag skulle vara hemma idag. Slyna :S
Kanon väder idag också.

Ikväll ska jag på combat! :) Fast att jag har benhinneinflammation och vääääärldens träningsvärk sedan i måndags. Då kan vi snacka att poletten trillade ner. Yeey.

Igår rökte jag vattenpipa hemma hon Kim, nam nam :D Kanske hur jävla gott som helst :) Sedan kollade vi på Shan the man, pratade och sedan tog jag 11 bussen hem. :)
När jag kom hem var jag på sämst humör eftersom jag knappt hade ätit på hela dagen, så fanns det INGET när jag kom hem. Yey, har levt på mackor i två dagar nu :S När jag går och lägger mig gör mamma mat till SIG, något hopkok som jag hatar med bla gröna oliver :S och garanterat med äcklig jävla fetaost också. Jaja, jag gillar fetaost och gröna oliver ibland i SMÅ mängder, men aldrig i mat på detta sätt. Usch!

Nu ska jag väl.... Hm.. Äta kanske? Duscha! Det ska jag göra! Sedan platta håret just bara för att ;P Haha.
Men vi ses och hörs och så vidare :P

Ciao


Finaste prinsessan med luciaglitter :)

image6


Liten är pås- och fotfetischist!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback