Argh!!

Rökslut dag 1;

Gick faktiskt kanonbra, lite jobbigt i mitten på dagen, men annars gick det super!


Rökslut dag 2

Det var helt okej igår, började bli lite smågnabbig mot eftermiddagen och mestadels under kvällen men annars tycker jag själv att det gick bra. Någon gång på förmiddagen blev jag smått grinig, men det visade jag så klart inte, för som ledsagare måste man bita ihop.

Rökslut dag 3;

Ptja, som det kanske märks på ovanstående text så är mitt humör inte det bästa idag. Ringde till jobbet, jag har "spytt hela natten". Jag vill inte riskera att få utbrott mot någon äldre för man vet ju aldrig vad för någon man får söta på. Usch, som jag sa innan jag slutade; tredje dagen var värst förra gången det kommer det vara nu också. Mhm, gha.

Jag drömmer om cigg hela tiden, oavbrutet, tänker på dom jävlarna 24/7!
Jag ska snart lägga mig igen, Nutz sover fortfarande och jag vill sluta vara grinig. Ska väl lägga mig och suga på den där förbannade plast-tampongen som hjälper SÅÅÅÅ otroligt mycket.

Jag hoppas att jag är på bättre humör när jag ska på Combat och Samba ikväll. Jag är friskare idag, men humöret är som sagt i taskigt läge. Jag får väl lyssna på Sonja Aldéns bidrag till Melodifestivalen på repeat så att jag somnar.

Ge mig en cigg så blir jag glad igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback