Wee

Idag är jag glad. Tok-glad :D
Kan inte skriva så mycket eftersom jag ska hinna platta håret innan jag ska ta halv 2 bussen ner på stan och träffa Lina :)
Hon ska shoppa, jag ska vara smakråd (?) Haha, får se hur det går med den saken ;) Närå :) Kommer bli skitkul iaf :)

Imorogn är det utgång! Partey! Var ju trots allt ända sedan nyår som jag festade, kanon! :) Det kommer dock INTE bli samma visa imorgon. Haha, ja herregud.
Ska hem till Nattis då imorgon, och det blir.... KAREOKE! :D Jag som är så underbart bra på att sjunga, hmm.. :P Men kul är det iaf ^.^
Sedan så kommer mina kusiner från Sthlm på söndaaaag!! Shit vad jag längar :D Lilla Jokas, hon har blivit så stor :| Går i sexan.. Men för det så är hon en liten bäbis i mina ögon iaf. ^^
Och Mattias, Går i ettan. Helt sjukt. Ja på gymnasiet då. Haha.


Well well, ska pysa nu.

Pews

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback